مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مرداد 1401 ساعت 14:472022-07-25اقتصادي

فارس من| هدایای تیم مذاکره کننده دولت قبل به بیت المال برگردد


جمعی از کاربران فارس من در کمپینی خواستار بازگرداندن هدایای تیم مذاکره کننده دولت قبل به بیت المال شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جمعی از کاربران فارس من در کمپینی خواستار بازگرداندن هدایای دریافتی توسط تیم مذاکره کننده هسته ای در دولت قبل به بیت المال شدند.

در این کمپین آمده است: با توجه به شکست تیم قبلی مذاکره کننده در مذاکرات برجام، اهدای بی مورد و اسراف، مدال افتخار طلا و سکه های طلا به تیم مذاکره کننده و به خصوص سر تیم مذاکره کننده باعث جریحه دار شدن قلوب قشر ضعیف جامعه گردیده است، لذا درخواست می گردد این اموال که از بیت المال المسلمین و جیب مستضعفین کوخ نشین خارج و اهدا گردیده است فورا به خزانه دولت بازگردد.

19 بهمن 1394 مراسم تجلیل از مذاکره کنندگان هسته ای در سالن اجلاس سران و با حضور وزرا و دست اندرکاران برجام برگزار شد و رییس جمهور نشان لیاقت و شجاعت به اعضای تیم مذاکره کننده هسته ای اعطا کرد.

محمدجواد ظریف وزیر سابق امور خارجه و رییس تیم مذاکره کننده نشان درجه یک لیاقت و مدیریت مزین را دریافت و به عنوان دارنده نشان درجه یک لیاقت و مدیریت، 100 سکه بهار آزادی دریافت کرد.

علی اکبر صالحی رییس سابق سازمان انرژی اتمی و سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز از رییس جمهور نشان درجه یک شجاعت دریافت کردن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| هدایای تیم مذاکره کننده دولت قبل به بیت المال برگردد

فارس من| هدایای تیم مذاکره کننده دولت قبل به بیت المال برگردد